بحث مخصص

الأربعاء، 1 أكتوبر 2008

عاوز انزل مودرن هندسه ... اتبهدلت على ماوصلت ههههههه .

طبعا من ساعت مارحت مليت الابلكيشن في شؤون الطلبه ... سلموني كارنيه ترشيح للاكادميه عشان لو حصل نصيب والتنسيق رشحني ليها
سحبت الكارنيه وخدت ورقت الترشيح وكنت ساعتها في ( الزقازيق عن قرايب ليا )
وطيران على كايرو ( لقيت نفسي عند مودرين بالظبط )
نزلت ودخلت صباح الخير
صباح النور
حضرتك انا اترشحت للاكادميه ايه المطلوب مني ؟
ردت الموظفه وقالت : بطاقه الترشيح + وصل مكتب التنسيق اي مايثبت انك تقدمت لمكتب التنسيق بالفعل + اصول الشهادات
انا كان معايا كل ده ماعدا وصل مكتب التنسيق !!!
قلت ياااااااااه هوا انا لسا هرجع اجيب الورق
وعشان حظي الملون كان ورقي كله في الزقازيق
قلت يلا مافيش غير بكره بقا ... خلعت وطيران ع الزقازيق تاني
تاني يوم رحت وخلصت المطلوب وكله تمام التمام
والحوار لسا ليه باقي
كمله معايا .....













طبعا كليه الهندسه مش في المعادي وده انا كنت عارفه من الاول ... هي في منطقه تسمى ( القطاميه )
المهم قلت عاوز انزل اشوف ايه النظام .. جداول كتب ومش عارف ايه والحوارات دي
في اليوم ده كنت مطبق وحالتي صعبه اوي
قلت انزل الصبح اشوف النظام ايه ؟
نزلت ... وقلت اقضيها مواصلات واشوف الوضع ايه
وطبعا عشان انا عايش برا مصر مش عارف النظام ايه
ولا عارف هم المواصلات وتعبها
المهم كنت بخلص حوار كده في مدينه 6 اكتوبر
خدت مواصلات من هناك وسألت ... واتبهدلت ... وطلعت عنيا من قلت النوم + الصيام والحر
على ماوصلت القطاميه كانت الساعه 11:30
وانا خلاص بجيب اخر من التعب والعطش والحر
المهم وصلت عند ( كارفور ) وقلت للسواق لو سمحت عند مودرن قالي حاضر
نزلت عند مودرن ( انا في هندسه ومودرن اللي عند كارفور نظم ومعلومات )
هههههههههههههههههههههههههههه هنا بقا كميه الضحك والبهدله
المهم دخلت وكان معايا صاحبي وع البوابه لقيت صوت وانا داخل ... لو سمحتو ياكباتن
قلت آه مش طالبه سكيورتي دلوقتي خالص
المهم قالي : الكارنيهات لو سمحتو ياكباتن ...
انا قلتله اتفضل الكارنيه قالي تمام
وصاحبي مش معاه كارنيه ... قاله مش هتقدر تدخل
انا قلتله بعد اذنك هناخد الجدول ونخرج ع طول مش هنطول قال لا لا لا
ثبته بكلمتين من هنا لهنا وقالي اوكي اتفضلو
دخلت وسألت ع الجدول ... قالولي في المكتبه
خدت الجدول بقا ومابصتش فيه خالص بحسن نيه يعني
خرجت وقلت تمام نبقى نشوف حوار الكتب يوم تاني عشان النوم جاب آخره معايا
المهم وانا خارج قلت ابص في الجدول عشان نشوف اللي لينا واللي علينا
واتفاجئ انه مكتوب كليه نظم ومعلومات
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طبعا الدنيا لونت قدامي وبعد التعب والبهدله والحر ده كله ادخل نظم وانا هندسه !!!
المهم سألت السكيورتي ع كليه الهندسه ...
قالي ابقا اركب الباص بتاع مودرن وقوله ينزلك عند هندسه
قولتله اوكيك الف شكر
جه الباص ... ركب وانطلق السواق ...
ومن اللتعب بقا والارهاق ... نسيت اقول السواق ينزلني عند هندسه او في اقرب مكان منها يعني
طبعا هوا رسمي راح لفرع المعادي
طبعا انا نزلت من الباص لقيت نفسي عند شؤون الطلبه تاني !!

قلت هيا خربانه خلينا نعميها
والله منا رايح ولا مدور ......
هههههههههههههههههههههه طبعا كميه تنشنه وزهق غير طبيعيين احتلو اعصابي
وخدت نفسي وركبت مترو ورحت بيتنا وقلت يوم تاني بيقا ابقا انزل الكليه وهيا ونصيبها
ومات الحوار ( يومين )
كمل معايا باقي الحوار .....

تابعو اول يوم في الكليه ...

1 التعليقات:

غير معرف يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بصراحه حلوه انك تهت في طريق الوصول
هههههههههههههه

بجد بهدله والله وانا كنت هتوه زيك
لاكن الحمد لله كان معايا واحد عارف الطريق
ولو كنت خدتها مواصلات كان زماني عملت زيك بصراحه

وشكرا ليك انك كمان نزلت موضوع بوصف طريق الوصول

بحث مخصص
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template