بحث مخصص

الأربعاء، 1 أكتوبر 2008

اول يوم حضور في مودرن !! .

اول يوم حضور في مودرن !!

طبعا كان يوم غير طبيعي ... ومتشقلب بالنسبالي
طبعا كالعاد انا مطبق لان نظام نومي بايظ ومتشقلب فوق وتحت وصيام والجو حر قلت انزل اشوف النظام
كتب على جداول وايه نظام الكليه وكده
وطيران ع مودرن دخلت ووقفت قدام كشوف الاسماء ادور على اسمي

المهم كان حوالي 12 الى 20 ورقه كلها اسامي
انا خدتها من اليمين للشمال اني الاقي اسمي ...... ابدا !!
هههههههههههه طبعا عنيا ملونه ودماغي شغاله وش وحالتي صعبه من قله النوم والجوع
عنيا رايحه جايه ع الكشوفات مش لاقيها
المهم كان في جمبي شابين كده قلتلهم بأبتسامه خفيفه كده : اللي مش لاقي اسمه يعمل ايه ؟
ردو بأبتسامه انت اسمك ايه ؟
قلتلهم : فلان
رد واحد منهم وقالي : اهو يانجم ... انا طبعا مت على نفسي من الضحك
لان اسمي كان تاني كشف ع اليمين عامودي
وانا عديت عليه ييجي 60 مره وماخدتش بالي
قلتلهم الف شكر ياكباتن تأمرو بأي حاجه
ردو : سلامتك
رديت : اوكي سلام ياكباتن والف شكر
طبعا كان يوم بالنسبا ليه كبيس ومتعب موت
المهم سألت ع المكتبه عشان اخد الجدول ورحت خدت الجدول وببص فيه القالك كميمياء على فيزياء
على ورش ورسم هندسي وحجات كتير مكعبله كده
قلت ماعلينا ... اسأل انا على الكتب بقا
حطيت ايدي في جيبي وفتحت المحفظه ولقيت كاشاتي واقعه في الارض ... كان معايا حوالي 300 جنيه
قلت اشطه ضمنا الكتب مش لينا النهارده
المهم طلعت سألت ايه النظام وبيستلمو الكتب فين
طلعت الدور التاني ... صباح الخير في صباح النور ايه النظام
رد واحد وقالي ده الكتب حوالي 600 وشويه والادوات حوالي 200 وشويه تقريبا
قلت اه ماهو يوم باين من اوله وزي ماقلت الكتب مش ليا النهارده
خليها يوم تاني بقا
ورحت واخد بعضي وطيران ع البيت وقلت اجهز فلوس وكده عشان اخد الكتب تاني يوم
رحت البيت وجهزت فلوسي وكل حاجه وبعدها بشويه افتكرت ان فيه اجازه عيد
قلت آآآه ماهيا ناقصه
خليها بعد العيد بقا
ومات الحوار على كده

وتابعوني ديما في تدوينات جديده ......

2 التعليقات:

غير معرف يقول...

ياجمااااعة الله يخليكوا عايزة اعرف مودرن اكاديمي قسم الهندسة عايز مجموع معين؟انا 3ثانوي وجبت في تانية 86ونص فالمية وعايزة اعرف ادخل بمجموع كا ولاني بدرس فالسعودية لكني مصرية وعليا امتحانات قدرات وهتنزل المجموع اكتر عايزة اعرف لازم مجموع كم الهندسة والتاليف كم؟؟؟الله يخليكوا .....إسراء

. يقول...

اهلا يا اسراء
على فكره حالك كان من حالي
انا برضو كنت بدرس في السعوديه وجيت دخلت مودرن هندسه الحمد لله

بالنسبه للمجموع فأكيد فيه مجموع معين
السنه دي اللي انا فيها كانت محتاجه مجموع
73.5 % ويقبلوكي
لاكن خلي بالك فيه تنسيق وفيه حذف من مجموعك المؤوي في التنسيق يعني شدي حيلك

لو احتجتي اي حاجه بالنسبه للتقديم والشغل ده ياريت تضيفيني عندك
elsisi_22@yahoo.com

انا كنت في نفس ظروفك وان شاء الله هفيدك على قد ما اقدر

بحث مخصص
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template